Welkom in de dynamische wereld van marketing, communicatie en design. Geen branche waar zoveel nieuwe ontwikkelingen zijn. Volg ze allemaal bij ons!

Reclame en design, je ziet het overal om je heen.. maar opvallen tussen de informatie die we dagelijks tot ons krijgen is een hele kunst! Zo nu en dan zien we iets, dat tussen de massa uitspringt... en uiteraard delen we dat graag! Evenals handige tips, trends, inspiratie en wekelijkse updates.

Persuasief Ontwerpen: Hoe wij uw (potentiële) klanten stiekem kunnen beïnvloeden

mei 23rd, 2016|Categories: Drukwerk, Grafisch Design, Persuasive Design, Reclame, Social Media, Storytelling|Tags: , , , , , , , |

Het is een term die steeds vaker wordt genoemd als het gaat om het ontwerpen van logo’s, websites, folders, advertenties en communicatie op de winkelvloer: Persuasive Design. Maar wat is het nou eigenlijk precies, en [...]

Wanneer is het tijd om uw logo en huisstijl te vernieuwen?

mei 13th, 2016|Categories: Contentmarketing, Drukwerk, Grafisch Design, Online Marketing, Reclame, Social Media, Typografie, Uncategorized|Tags: , , , , , , , |

Iedereen zit met het grote dilemma van consistentie versus relevantie. Alles verandert vandaag de dag zo snel dat consistentie nóg belangrijker is geworden. Anderzijds stijgt ook het belang van relevantie. Het is heel moeilijk om er bovenuit te stijgen in dat enorme aanbod aan informatie. U moet er dus voor zorgen dat uw klanten of potentiële werknemers op zoek gaan naar uw verhaal. De eerste vraag die we stellen als een opdrachtgever een nieuw logo wil is: “Waarom? Wat is er mis met het huidige logo?” Van alle antwoorden op die vraag hebben wij een lijst samengesteld. […]

Hoe komt een grafisch ontwerp tot stand?

mei 11th, 2016|Categories: Drukwerk, Grafisch Design, Reclame, Typografie|Tags: , , , , , |

Een logo, advertentie, menukaart of brochure kan er eenvoudig uitzien, wat de suggestie wekt dat er niet lang aan gewerkt is. Er gaan echter heel wat uren in zitten om tot een definitief grafisch ontwerp te komen. […]

Tip: Laat uw reclame en vormgeving aan professionals over!

mei 11th, 2016|Categories: Grafisch Design, Online Marketing, Reclame, Social Media, Typografie|Tags: , , , , , |

Ruim vijf jaar geleden heb ik Red Zeppelin opgericht, omdat start-ups in de Bollenstreek naar mijn mening te veel kansen laten liggen op het gebied van reclame en design. […]

Creatieve brainstorm? Enkele tips om nieuwe ideeën te ontwikkelen!

mei 3rd, 2016|Categories: Grafisch Design, Reclame, Storytelling, Uncategorized|Tags: , , , , |

Zonder grenzen en met open vizier ideeën genereren, dat is waar het bij onze creatieve brainstorms om draait. Goede ideeën die de basis vormen voor onze onderscheidende logo's, folders, brochures, social media campagnes, inspirerende websites [...]

De psychologie achter kleurgebruik

april 5th, 2016|Categories: Drukwerk, Grafisch Design, Reclame|Tags: , , |

De psychologie van kleuren begrijpen is essentieel voor een effectief logo, zegt Martin Christie van Logo Design London. Het menselijk geheugen is zeer vatbaar voor visuele prikkels en kleur is daarin één van de belangrijkste factoren. Op zowel bewust als onbewust niveau, brengen kleuren betekenis. […]